বড় খবর

‘রিয়া ও তার পরিবারকে হুমকি’! ভিডিও পোস্ট করলেন অভিনেত্রী

স্থানীয় পুলিশকে খবর দেওয়া হয়েছে। তদন্তকারীরা কোনও সাহায্য করছে না।

রিয়া চক্রবর্তী

বাড়িতে ঢুকতে বেরোতে পারছেন না রিয়া চক্রবর্তী এবং তাঁর পরিবারের সদস্যরা। ঘিরে ধরছে মিডিয়া সঙ্গে আমজনতা। এমনই একটি ভিডিও শেয়ার করে অভিযোগ জানিয়েছেন অভিনেত্রী।

তিনি বলেন, আমি যথা সাধ্য সুশান্ত সিংয়ের মৃত্যু মামলার তদন্তে সাহায্য করছি। কিন্তু তা সত্ত্বেও নানা রকম সমস্যায় পড়তে হচ্ছে আমাকে এবং পরিবারের সদস্যদের।

View this post on Instagram

This is inside my building compound , The man in this video is my father Indrajit chakraborty ( retd . army officer ) We have been trying to get out of our house to cooperate with ED , CBI and various investigation authorities to cooperate . There is a threat to my life and my family’s life . We have informed the local police station and even gone there , no help provided . We have informed the investigation authorities to help us get to them , no help arrived . How is this family going to live ? We are only asking for assistance , to cooperate with the various agencies that have asked us . I request @mumbaipolice to please provide protection so that we can cooperate with these investigation agencies . #safetyformyfamily In covid times , these basic law and order restrictions need to be provided . Thankyou

A post shared by Rhea Chakraborty (@rhea_chakraborty) on

আমার এবং পরিবারকে হুমকি দিচ্ছে তারা। স্থানীয় পুলিশকে খবর দেওয়া হয়েছে। তদন্তকারীরা কোনও সাহায্য করছে না।

Get the latest Bengali news and Entertainment news here. You can also read all the Entertainment news by following us on Twitter, Facebook and Telegram.

Web Title: There is a threat to my life and my familys life rhea chakraborty

Next Story
‘আমার উপর খরচ নয়, রাজার হারে বাঁচতে চাইত সুশান্ত’: রিয়াsushant singh rajput, সুশান্ত সিং রাজপুত
The moderation of comments is automated and not cleared manually by bengali.indianexpress.com